Jag har inte tid att vara sjuk!

Attan va snabbt en förkylning kan smyga på en! Igår morse så mådde jag toppen, igår kväll så låg jag i soffan med 39- gradig feber och hosta, jävla skit! Har massor av roligt inplanerat denna veckan som jag inte vill missa. Dejt idag med Mr Danspartner (inställt!), julavslutning med projektet på onsdag, julbord med jobbet på fredag och i helgen kommer alla töserna till mig och då vankas det standup på Storan och en massa annat kul! Hoppas nu att det här eländet går över snabbt som tusan!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

En go och glá 25-årig brud med ett stort intresse för mode, skönhet och hälsa. Nybliven Göteborgare. Älskar att shoppa mycket och ofta. Drömmer och inspireras av Haute Couture och dyra designerplagg. Lever för mina underbara vänner, mysiga hemmakvällar och vilda nätter ute!

lindisplace@
hotmail.com

RSS 0.91