Väldigt billig beställning från Ellos! =)


Satt och klurade lite på hur jag skulle göra med träning i Kina. Hotellet har ett gym i toppklass problemet är bara att de inte har nån AC där och nu är det ca 40 grader! Med andra ord så tänker jag inte sätta min fot där! Däremot så har de en 25 meters basäng! =) Förmodligen så är basängen rejält klorerad och jag kom därför fram till att jag inte vill använda mina bikinis där och förstöra dom. Då kom jag på den brilijanta idén att beställa en baddräkt från Ellos (som jag ändå alltid har varit sugen på!) När jag ändå beställde så kunde jag inte låta bli att köpa en rutig shorta (kommer att bli hett i höst!) och ett par jeans shorts. Samtliga plagg kostade bara 99 kr/st! Dessutom så va det fraktfritt, 20% på dyraste varan och så fick man en vinterjacka på köpet! *hihi* Tog express leverans, så nu håller jag tumarna för att grejerna hinner dyka upp tills imorn, annars får jag inte med med det till Kinaland! =(

Kom på en sak.. Tycker att Ellos webshop är väldigt bra eftersom man kan läsa kommentarer (bra och dåliga!) från personer som köpt plagget innan. På så sätt får man en bättre uppfattning om hur plagget tex är i storleken, kvalité passform etc. Tycker fler butiker borde införa det här systemet! Dessutom så är det ju en win win situation eftersom butiken slipper få tillbaka färre felköpta plagg som de eventuellt inte kan sälja vidare.

Kommentarer
Postat av: mary

Hej!

Läste hos Kelly att du letade efter den blommig klänningen! Jag har kvar den på Tradera om du är intresserad!





http://www.tradera.com/category/category.aspx?ftgnr=1437770&listtype=0

2008-08-07 @ 11:35:05
Postat av: Emma

Ohh, vilken läcker badräkt! :)

2008-08-07 @ 11:47:34
URL: http://femtondejuli.blogg.se/
Postat av: Åsa

Sv: Toppen kommer från www.forever21.com ! Vad mycket fint du hade hittat! :)

2008-08-07 @ 12:43:26
URL: http://skogsblomma.blogg.se/
Postat av: Linda

mary: Tack för tipset, men så här när sommaren närmar sig sitt slut så känns det lite mycket att lägga 600 kr på en klänning.. men tack ändå!



Emma: Eller hur!



Åsa: Älskar forever21, så jäkla synd att frakten och tullen blir så dyr bara! =(

2008-08-07 @ 13:05:26
URL: http://trueblonde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

En go och glá 25-årig brud med ett stort intresse för mode, skönhet och hälsa. Nybliven Göteborgare. Älskar att shoppa mycket och ofta. Drömmer och inspireras av Haute Couture och dyra designerplagg. Lever för mina underbara vänner, mysiga hemmakvällar och vilda nätter ute!

lindisplace@
hotmail.com

RSS 0.91