Thank God it´s friday! (outfit)

Hej sötisar!

Det är så kul att veta att ni läser vad jag pysslar med här borta.. då slipper jag ju berätta nåt när jag kommer hem, eftersom ni redan vet allt (nästan iaf..)! *tihii*

Nu ska jag "slip into something more comfortable" som man brukar säga.. i detta fallet blir det "den lilla svarta" (och inte enbart undies). Är fest på hotellet ikväll.. känns lite som att det kan sluta hur som helst.. *asg*

Förra gången jag va här så lyckades jag ju hitta en brasilianare att hångla upp.. och vad är oddsen för det i ett land där det är 99,99% kineser.. som sagt.. anything can happen! =)

Sen måste jag bara tillägga... FY FAN VA UNDERBART DET ÄR ATT DET ÄR FREDAG!!! Förra helgen kändes jättelång och skön, hoppas att denna blir lika dan!

Dagens (dag klädsel):
* Svart kjol med fickor- Åhlens
* Turkos topp- Vila
* Qviltad väska- Wedins
* Svarta pumps- Vagabond
* Armband i guld &  silver- Miss Dee

Ta hand om er så hörs vi snaaaaart!

Köss!
Kommentarer
Postat av: Tobbe

:-)

2008-08-22 @ 22:32:13
Postat av: Sofia

Fint :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

En go och glá 25-årig brud med ett stort intresse för mode, skönhet och hälsa. Nybliven Göteborgare. Älskar att shoppa mycket och ofta. Drömmer och inspireras av Haute Couture och dyra designerplagg. Lever för mina underbara vänner, mysiga hemmakvällar och vilda nätter ute!

lindisplace@
hotmail.com

RSS 0.91