Små konstverk på naglarna! =)



Imorn är min sista dag här i Chongqing för den här gången. Klockan två lyfter planet till Shanghai där vi ska spendera en och en hlav dag innan vi flyger hem till Sverige på lördag. Gissa om det kommer bli mycket shopping!!! Kommer att få köpa en extra resväska, men eftersom man får ta med sig 40 kilo så blir det nog inga problem med att få hem allt =)

Va och fixade naglarna idag. Det är helt otroligt vad noggranna de är! Drygt en timma tog det och kostade ynka 30 kr! Kanske ska tillägga för de som tvilar att det är mina egna naglar och inga påklistrade sticker utan dit målat för hand! Är supernöjd med resultatet. Sist satt det två veckor så jag hoppas på något liknande denna gången! =)

Nu ska jag börja packa.. vill inte! Så tråkigt! Fast inte lika tråkigt som att packa upp vilket brukar ta cirka en vecka *hihi*

Vet inte om jag kommer att ha någon internet uppkoppling i Shanghai, om inte så hörs vi igen på söndag!

Puss å kram!
Kommentarer
Postat av: Nakenhunden

Fina naglar! ska själv fixa mina naglar imorn!

Postat av: HUNDMODEBLOGGEN SVARAR

Visst är dom! :)



Du verkar ha det grymt i Kina! Coola naglar!



/Emma

2008-08-27 @ 18:32:01
URL: http://poshpoodle.blogg.se/
Postat av: Fanny

Sv: Jag med :P

Snygga naglar! As coola verkligen!

Godnatt

2008-08-27 @ 22:13:15
URL: http://kallaspinglan.blogg.se/
Postat av: Elle

Åh vad härligt det ser ut med KIna, ser verkligen ut som du haft kul =)



Sv: Nu har jag slingat håret i blont och två bruna nyanser =) hel nöjd!!

2008-08-28 @ 09:09:14
URL: http://fashionforelife.blogg.se/
Postat av: Therese Ahl

Hejsan.

Jag är nybörjare i Chongqing, kom hit för en månad sedan.. Gillar verkligen ditt motiv på naglarna. Har haft precis samma! Haha. Världen är liten.

Tänkte passa på och fråga om du har några tips på vart man kan köpa fejk märkesväskor här i staden? Är en fattig utbytesstudent så fejkväskor är ett måste här känner jag. =)

Hälsningar

Therese Ahl

2008-10-09 @ 15:54:06
URL: http://www.resedagboken.se ThereseAhl

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

En go och glá 25-årig brud med ett stort intresse för mode, skönhet och hälsa. Nybliven Göteborgare. Älskar att shoppa mycket och ofta. Drömmer och inspireras av Haute Couture och dyra designerplagg. Lever för mina underbara vänner, mysiga hemmakvällar och vilda nätter ute!

lindisplace@
hotmail.com

RSS 0.91