Ny vinnande raggningsreplik: Rädda mig! ;)

Lagom tills måndag och tills man ska börja jobba igen så spöregnar det, helt oki med mig! Då känns det inte lika trist att vara instängd på ett kontor. Helgen som gick var verkligen superkul!!! Sent i fredags kom Åsa och Helene så då slappade vi bara. I lördags shoppade vi istan, jag köpte minst av alla *väldigt stolt* Där emot så är jag väldigt nöjd med de köpen som jag gjorde: ett vitt ribbat linne från Esprit (man kan ALDRIG ha för många vita ribbade linnen enligt min mening!) och en superfin tröja i spets från Monki! Lunchade gjorde vi med Emelie och hennes pojkvän. Käkade fylld kycklingfile´med fetost och en bönsallad till det, bönsallad var verkligen supergott! Ska göra en egen i veckan!

På kvällen så var vi hemma hos mig och drack alkoholhaltiga dricker och käkade väldigt GI anpassade snacks *hehe* Runt halv ett tiden så tog vi spårvagnen in till stan. Vi såg spårvagnen komma och sprang som idioter (i klackar å allt) och vi han med! MEN tydligen så skulle just den spårvaganen till vagnhallarna i Majorna så vi fick hoppa av där och byta till en annan, snacka om maximal otur!

Nåja, vi drog till Excet. Riktigt kul och mingelvänlig kväll! Träffade på mitt EX för andra gången sen vi gjorde slut (ca 1 år sen). Kändes väldigt bra! Dvs, jag kände det inte ens fanns en liten bit av mig som ville ha honnom tillbaka. Fast det va faktiskt kul att se honom och snacka lite, även om han va väldigt full!

Sen stötte jag ihop med en kroat oxå som tydligen va barnläkare, hur sött är inte det! Han va riktigt lång och trevlig.. Vi ska fika imorgon! *hihi* Va faktiskt jag som raggade upp honnom, vilket iof inte är så ovanligt, de få gånger som jag ser någon som verkar intressant är jag inte sen att ta konatkt *hihi* Gillade min spontana raggningsreplik: "Rädda mig!" Han svar va oxå rätt bra: "Så gärna!" *haha* Hade nämligen en full idiot efter mig som vägrade fatta att jag inte va intresserad så jag grabbade tag i första bästa långa kille som gick förbi..

Här kommer lite bilder från helgen som gick:

Åsa och Helene på stan med händerna fulla av tunga kassar!


Luchade gjorde vi på
Sweet Coffeebar på Södra Hamngatan. Riktigt bra ställe om man vill käka en god lunch i city till ett vettigt pris!


Johan och Helene


Åsa i ett jättefint linne som hon köpte på Mango samma dag!


GI snacks: jordnötter, cashewnötter, ölkorvar och mörk choklad.


På väg in till stan.. vart i hela friden kom den cidern ifrån?


Äntligen på RÄTT spårvagn!


Hetaste bilden på Åsa ever! Det är väldigt viktigt att gapa stort när man ska dricka när man är lite förfriskad så att man inte missar munnen ;) Sorry Åsa, men jag va tvungen, de ser så jävla söt ut!


Love you girls!
Kommentarer
Postat av: julia

Hej ni har fortfarande en chans att anmäla er till bloggträffen! Hoppas vi syns där!

http://jsomijulia.blogg.se/2008/august/bloggtraff-infot.html

2008-08-04 @ 11:50:19
URL: http://jsomijulia.blogg.se/
Postat av: Åsa

Hahahahahaha...vad vi tjejer är bra!! =) Köss på dig

2008-08-04 @ 17:44:16
Postat av: WiLDY

det sista kortet är bästa kortet på Helene EVER.. hahahahha, sååå söööt =)

2008-08-05 @ 18:46:21
Postat av: Linda

WiLDY: Hej gumman! Va kul att du skriver! Visst är hon söt! *hihi Du skulle vart med, det va livat! =)

2008-08-06 @ 10:49:57
URL: http://trueblonde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

En go och glá 25-årig brud med ett stort intresse för mode, skönhet och hälsa. Nybliven Göteborgare. Älskar att shoppa mycket och ofta. Drömmer och inspireras av Haute Couture och dyra designerplagg. Lever för mina underbara vänner, mysiga hemmakvällar och vilda nätter ute!

lindisplace@
hotmail.com

RSS 0.91