Mat och drinkar i Shanghai =)

Hello folkes!

Då har man landat i Shanghai då.. bra mycket fräschare stad än Chongqing, även om det fortfarande luktar Kina (dvs kloak.. typ gamla matrester balandat med lukten av ett par gamal sura sockar *hihi*) Bor på Howard Johnson även här, riktigt flådigt hotell som ligger mitt i smeten! 

Började med att inta en Strawberry Margareta på en uteserverig vid en stror shoppinggata som jag inte har nån aning om vad den heter, sen drog vi vidare till
TGIF  (Thank God it´s friday)

Kom precis hem där från. Proppmätt är ett ord som skulle kunna beskriva mitt tillstånd rätt bra just nu!!! Så himla gott! Tror det ska finnas TGIF i Sthlm oxå, gissa om jag ska dit! =)

Startade med en sån här gigantisk Frozen Margarita, här snackar vi brainfreeze! Men god som tusan va den! Ja, jag vet.. jag är lite inkörd på Margaretas =)

Efter det blev det ribs! Löööööv ribs, speciellt när de är så möra så de bara faller isär.. =)












Och till dessert så blev det Brownie Obsession! Har verkligen längtat efter en kladdig chokladkaka under mina tre veckor i Kina! Här äter man nämligen inte "normalt" godis utan snacks gjort på typ kött *bläää*

Tråkmånsarna som jag är här med va trötta så vi gick inte vidare efter vi käkat.. men det gör inte så mycket för imorn är det shopping som står på schemat och då vill man ju inte vara trött! =)

Natti natti!
Kommentarer
Postat av: Elle

Ser gott ut!



Sv: Ja jag är nöjd med håret.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

En go och glá 25-årig brud med ett stort intresse för mode, skönhet och hälsa. Nybliven Göteborgare. Älskar att shoppa mycket och ofta. Drömmer och inspireras av Haute Couture och dyra designerplagg. Lever för mina underbara vänner, mysiga hemmakvällar och vilda nätter ute!

lindisplace@
hotmail.com

RSS 0.91