Ny mp3-spelare, Iriver Clix2 8gb! =)

435816-161Om två dagar är jag en stolt ägare av den här mp3-spelaren från Iriver! Som den mäster-googlare man är så har jag kollat upp vad andra tycker om den och de verkar vara mycket nöjda! Hoppas att jag blir det oxå!

Så här beskrivs den:

Att se film i 30 FPS (bilder per sekund) är en ren njutning med Clix2. Den använder sig också av en ny världsledande skärmteknik kallad AMOLED vilket gör den otroligt ljusstark och kontrastrik, samt ger dig en betraktningsvinkel på hela 180 grader! Trots detta är spelaren bara 8 mm tunn.

Låter bra, right!?

Om ni undrar varför jag inte körd epå en iPod som alla andra så är just en av anledningarna att ALLA andra har det, kan det bli tråkigare!? Dessutom så tycker jag personligen att den här är snyggare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

En go och glá 25-årig brud med ett stort intresse för mode, skönhet och hälsa. Nybliven Göteborgare. Älskar att shoppa mycket och ofta. Drömmer och inspireras av Haute Couture och dyra designerplagg. Lever för mina underbara vänner, mysiga hemmakvällar och vilda nätter ute!

lindisplace@
hotmail.com

RSS 0.91