Lite outfits och shoppingfynd!

435816-207435816-206435816-208
Vilket underbart varmt och soligt väder det varit de sista dagarna, I love it! Över är lite olika outfits från de gångna dagarna som jag varit lite lat för att lägga upp. Har lyckats shoppa lite oxå! =)
* Svart och röd kjol från Indiska för endast 99 kr st!
* Jeans med bootcut från H&M, bootcut är och kommer alltid förbli min favoritmodell på byxa! Kul att det blivit trendigt igen oxå! =)
 * Svarta shorts från H&M, nödköp inför värmeböljan i Kina!
* Vit finstickad kort kofta från Vila, till sommarklänningarna!

Nu ska jag ta en poweralk innan Desperate Housewives, för det får man ju absolut inte missa! För övrigt så är Cashmere Mafia min nya favoritserie.. =) Puss å kram!
Kommentarer
Postat av: Sara

Vilken snygg sexig röd kjol! Snygga ben har du också!

2008-04-29 @ 19:48:49
Postat av: Amy

Nu tycker jag att det är dags för en ny uppdatering, hihi ;-)

2008-05-07 @ 11:52:09
Postat av: Leia

åååh....du måste ha några av världens längsta ben....så fint!!! avis;)

kramar

Postat av: Lisafisa

Hallå tjejen vart har du tagit vägen?? Tack för gröt tipset föresten, med soyamjölk smakar det sååå mycket bättre.

2008-05-10 @ 16:48:26
Postat av: Pass the popcorn

Den första bilden, vart har du köpt den toppen? fin!

2008-05-14 @ 08:09:21
URL: http://icantbeyourlover.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

En go och glá 25-årig brud med ett stort intresse för mode, skönhet och hälsa. Nybliven Göteborgare. Älskar att shoppa mycket och ofta. Drömmer och inspireras av Haute Couture och dyra designerplagg. Lever för mina underbara vänner, mysiga hemmakvällar och vilda nätter ute!

lindisplace@
hotmail.com

RSS 0.91