Helgen som gick..

435816-185Sorry, jag vet. det va längesen det va helg nu.. men jag har inte haft tid att sitta vid datorn när det varit så skönt väder ute!

Va iaf hemma i Falköping i helgen och hälsade på en sväng.

På lördagen drog Emelie med mig till Skövde för att shoppa.. smart som jag va så hade jag råkat glöma trycka på "godkänn" när jag skulle föra över pengar till mig själv innan jag åkte.. så där stod jag på H&M när meddelandet "köp medges ej" dök ut på den lilla mackapären (hmm.. undra vad sånna heter föresten..) som man drar kortet igenom. Tuur att jag hade lite kontanter på mig så jag kunde köpa den där svarta boleron som jag letat efter så länge! =)

Tycker faktiskt inte att det är speciellt pinsamt när sånt häder.. jag menar, det kan ju bero på en massa olika saker att det saknas pengar på kontot.. som tex att något har dragits på autogiro som man glömt av... eller att man helt enkelt glömt föra över pengar.. ;)

På kvällen va det tjejfest! Grundade väl med thai-mat och avslutade med lakrtisk-shots och charader! Va faktiskt länge sen jag hade så kul på en förfest! Fast för mig så blev det faktiskt helfest för jag bangade att gå ut sen.. skittråkig jag vet, men att gå ut  i Fkp är helt enkelt inte min grej.. dessutom så hade jag inte partykläder att ta på mig.. blev lite tagen på sängen när det gällde festen.. fast att bli tagen på sängen är ju å andra sidan inte helt fel. ;)





Nu ska jag hoppa till kojs så jag är pigg som en lärka tills imorgon när jag ska stå på arbetsmarknadsdagen på Lindholmen och representera mitt konsultföretag.

Pöss å kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

En go och glá 25-årig brud med ett stort intresse för mode, skönhet och hälsa. Nybliven Göteborgare. Älskar att shoppa mycket och ofta. Drömmer och inspireras av Haute Couture och dyra designerplagg. Lever för mina underbara vänner, mysiga hemmakvällar och vilda nätter ute!

lindisplace@
hotmail.com

RSS 0.91