Dagens outfit/klädsel/utstyrsel =)

435816-179Kärt barn har många namn.. några som brukar användas på mig är pucko, tönt och fjant.. Undra vad det säger om mig.. förmodligen och förhoppningsvis att jag är en person som folk känner att de kan driva med.. brukar inte va sen att driva tillbaka.. är nog därför man får så många ljuva smeknamn.. Fast ibland kallas jag även ställa saker.. tar detta som ett bevis på svaghet *asg*

Bra på att svamla om ingenting det är iaf nåt som jag kan skriva upp på mitt CV.. ;)

Dagens klädsel består av:
* Skjorta- ASOS
* Kort Kavaj- H&M *ny*
* Leggings- H&M
* Skor- De
nya vita från Wassens
* Väska- Wedins
* Skärp- Cubus
* Guldklocka- Guess

Hoppas ni får en mysig måndagskväll!







Kommentarer
Postat av: Angelicas Closet

Fint med skjorta!

Postat av: Tobbe

Fint med skärp!

2008-04-14 @ 21:05:05
Postat av: Maria

Tack tack sötis! =D
Gud så snygg du är, ska vi byta? =D Haha =)

2008-04-16 @ 19:31:11
URL: http://catwalkqueen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

En go och glá 25-årig brud med ett stort intresse för mode, skönhet och hälsa. Nybliven Göteborgare. Älskar att shoppa mycket och ofta. Drömmer och inspireras av Haute Couture och dyra designerplagg. Lever för mina underbara vänner, mysiga hemmakvällar och vilda nätter ute!

lindisplace@
hotmail.com

RSS 0.91