Äntligen är det vår!!!

image183435816-181
Fast jag överskattade nog värmen lite när jag tog initiativet att använda kavaj till ytterplagg idag. Men vill man va fin så får man lida pin! =)

Imorn hakar jag på Karin & Johan hem till Falköping! Va ett tag sen jag va hemma sist så det ska bli riktigt skönt att bli lite bortskämd! Har beställt tacos till i morgon kväll *hihi*

Dagens klädsel: Kjol och strumpisar från Åhlens, turkos topp- Vila, svarta pumps- VagaBond, Kavaj- H&M *ny*, handskar- Lindex, kviltad väska- Wedins, halsduk- H&M, guldklocka- Guess
Kommentarer
Postat av: Leia

tänk om man hade dina ben att visa upp i kjol....men men, jag tycker om kjolar iaf:)

gjorde också misstaget att ha kavaj igår men va tusan....jag kände mig vårig.

kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

En go och glá 25-årig brud med ett stort intresse för mode, skönhet och hälsa. Nybliven Göteborgare. Älskar att shoppa mycket och ofta. Drömmer och inspireras av Haute Couture och dyra designerplagg. Lever för mina underbara vänner, mysiga hemmakvällar och vilda nätter ute!

lindisplace@
hotmail.com

RSS 0.91