Hemmagjorda hamburgare med klytpotatis


Igår bjöd jag Joel på hemmalagade hamburgare (burgarna och
bröden) och jag tror bestämt att de gick hem! =) Joel la kommentaren "till och med finare än på McDonalds" Öhhh.. Sen när blev burgaran på McDonalds fina lixom? Han rättade sig snabbt dock och la till "ja, alltså som de ser ut på bilderna" *haha* Nice save! ;o) Fräschare och godare än på donken var de iaf definitivt! =) Klytpotatisen har jag kryddat med massor av Santa Marias grillkrydda och kört i ugnen i 25 minuter på 225 grader (och rört om emellanåt).

När man äter hamburgare på restaurang så får man nästan alltid ketchupen och dippen i en liten skål vid sidan av. Gillar detta koncept skarpt! På så sätt så slipper man få sås på oönskade ställen (misstolka icke! ;o). Grävde iaf fram mina små ljusskålar i glas som jag köpt på Ikea, dessa passade perfekt för ändamålet =)
Kommentarer
Postat av: Sara

Hemmagjorda hamburgare är riktigt gott! Brukar göra mina på kyckling och äta med äppeltzatziki eller avokadoröra, det är mumsigt :) Hoppas du har en trevlig helg!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

En go och glá 25-årig brud med ett stort intresse för mode, skönhet och hälsa. Nybliven Göteborgare. Älskar att shoppa mycket och ofta. Drömmer och inspireras av Haute Couture och dyra designerplagg. Lever för mina underbara vänner, mysiga hemmakvällar och vilda nätter ute!

lindisplace@
hotmail.com

RSS 0.91