Gårdagens klädsel + svammel


Det blev inte mycket bloggat igår. Jag jobbade sent och sen följde jag med Anna hem och åt kladdkaka! Väldigt god! Hon hade oxå testat
receptet som jag hade på min blogg för ett tag sen, men till skillnad från Emilys och Åsas så blev hennes superkladdig, trots att båda bestämt hävdar att de hade inne den i exakt 14 minuter..*hehe* Måste bero väldigt på vad man har för ugn och kladdig kakan blir..

Han inte med att fota imorse så ni får en gårdagens istället: Kjol från Lindex. Topp från Cubus. Svarta strumpbyxor. Svarta mocca stövlar från Tamaris. Halsbandet är egenkomponerat.
Kommentarer
Postat av: Pappa

Har Du sålt smöret och tappat pengarna Stumpan, men verkligen snygg kjol.

2009-03-12 @ 20:03:05
Postat av: Emily

Det var Åsas ugn det var fel på!!! Vi gjorde allt PRECIS efter ditt recept! :)

2009-03-14 @ 08:59:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

En go och glá 25-årig brud med ett stort intresse för mode, skönhet och hälsa. Nybliven Göteborgare. Älskar att shoppa mycket och ofta. Drömmer och inspireras av Haute Couture och dyra designerplagg. Lever för mina underbara vänner, mysiga hemmakvällar och vilda nätter ute!

lindisplace@
hotmail.com

RSS 0.91