Dagens klädsel + svammel

Idag tog jag mig äntligen i kragen och begav mig till gymmet! Även om det skedde aningen motvilligt så är jag ändå stolt över mig själv! Det blev 45 minuters bergsklättrande på löpbandet. Jag vet inte vad som har hänt, men jag är fruktansvärt osugen på att gymma och jag är rädd för att det inte kommer att bli bättre när det blir ljusare och förhoppningsvis finare väder. Fast helt slapp är jag inte, jag kan gå mil bara solen tittar fram, det är bara gymmet jag för tillfället har något emot...

Nu har jag precis käkat kvällsmat, det blev
fisksoppa! (surprise va?!) När jag växte upp så åt vi nästan alltid bara mackor på kvällen, förutom på helergna då vi lyxade till det med våfflor och andra onyttigheter. Jag vet att det är mer näringsrikt att äta riktigt mat på kvällen, men det tar lixom emot att ställa sig och laga tex kött, potatis och sås, det känns aldeles för mastigt! Däremot så gillar jag soppa starkt i alla de former. Det är varmt, mättande och gott (lite beroende på vem som gjort soppan då ;o) OCH man blir inte proppmätt efteråt.

Sist men inte minst, dagens klädsel:
* Grå leggings- GT
* Svart klänning- Indiska
* Grå kavaj- Vila
* Halsband- egen komponering
* Armband- Miss Dee
* Väska- Mulberry
* Svarta over knee stövlar i mocca- Bianco
Kommentarer
Postat av: Afrobelita

Jättefint.. fint hår också :)

Postat av: Åsa

Vad fin du var idag. Det där tyckte jag om! =)

2009-03-16 @ 21:24:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

En go och glá 25-årig brud med ett stort intresse för mode, skönhet och hälsa. Nybliven Göteborgare. Älskar att shoppa mycket och ofta. Drömmer och inspireras av Haute Couture och dyra designerplagg. Lever för mina underbara vänner, mysiga hemmakvällar och vilda nätter ute!

lindisplace@
hotmail.com

RSS 0.91