Kebabrulle / Tacos (LCHF)

Dagens kvällsmat bli kebabrulle med färdigkryddat kött från Hemköp, frisésallad, ost och sås gjord på turkisk youghurt, lite grädde, tomatpuré, sambal olek och salt.

Tortillan gjorde jag som jag gjorde
pizzabottnen fast jag tog i lite mer vatten för att den skulle bli smidigare att smeta ut. En sats räcker till två bröd. Smeta ut smeten till en så stor tortilla du vill ha för de flyter inte ut nämvnärt.

Självklart så kan man fylla brödet med det man gillar, men detta var vad jag hade hemma för tillfället.. =)




Kommentarer
Postat av: LINDA

Ser verkligen jättegott ut! Gillar dina recept!

Postat av: Popruta

Det där ser riktigt smaskigt ut! Blir att testa till helgen! =)



Gillar den där pizzadegen, blir perfekt!

2009-02-17 @ 19:49:45
URL: http://popruta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

En go och glá 25-årig brud med ett stort intresse för mode, skönhet och hälsa. Nybliven Göteborgare. Älskar att shoppa mycket och ofta. Drömmer och inspireras av Haute Couture och dyra designerplagg. Lever för mina underbara vänner, mysiga hemmakvällar och vilda nätter ute!

lindisplace@
hotmail.com

RSS 0.91