I'm losing my mind!



Ghaaa.. jag bli galen! Sitter hemma på mina föräldraras dator och den är olidigt långsam! Jag fattar inte hur de står ut! Jag håller på att få ett nervöst sammanbrott efter bara fem minuter! När jag skriver så kommer texten ungefär 4 sekunder efter *suck*

Ikväll ska vi till
Mingus å käka. De har bytt ägare och meny och serverar nu mera tapas! Av menyn att döma på nätet så verkar det mycket lovade! Efter vi käkat så ska vi hem till Emma och kolla på Melodifestivalen så jag tänkte slänga ihop en sån kladdkaka som jag gjorde till jobbet och ta med mig, MEN när jag var på ICA och skulle köpa godis så hade de inte det som jag använde sist så jag köpte sånna här mintkulor istället. Kändes inte som att fungerade lika bra =( Kakan såg lite torr ut när jag tog ut den och luktade lite skumt.. så jag var tvunegn att provsmaka den lite för att se om den var ok.. den var oki, men lite för torr och inte lika god som fredagen! MEN frukta icke, Linda fixar en ny! Så nu ska jag motionera bort till en anna affär och kolla om de har rätt godis där! Skam den som ger sig!'

En liten fråga.. Hur ser texten på bloggen ut på era datorer? Alltså texten till vänster och i rubriken? Hemma i Göteborg så är den nämligen i skrivstil men här så är den tråkig "Times New Roman" likande???

Puss å kram!
Kommentarer
Postat av: Tb

Hej, rubriken Confession...är skrivstil men allt annat är Times N R typ, jag använder Firefox som läsare.

2009-02-22 @ 14:33:07
Postat av: Linda

Tb: Attan då! Hur i hela friden löser man det så att det blir skrivstil på alla datorer?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

En go och glá 25-årig brud med ett stort intresse för mode, skönhet och hälsa. Nybliven Göteborgare. Älskar att shoppa mycket och ofta. Drömmer och inspireras av Haute Couture och dyra designerplagg. Lever för mina underbara vänner, mysiga hemmakvällar och vilda nätter ute!

lindisplace@
hotmail.com

RSS 0.91