Dagens outfit + svammel


Kommer ni ihåg att jag förra veckan skrev att jag inte tyckte att det var så jobbigt att gå upp på morgonen? Mmm.. detta verkar tydligen inte gälla för denna! Var sjukt trött imorse, misstänker att lusten att gå upp på morgonen hänger ihop med att arbetsmarknaden är helt knas just nu och att ingen kan känna sig helt säker.. Nu ska jag snart äta
pizza..igen! *hihi*

Dagens trötta men varma klädsel.. orkade inte ens fixa håret imorse så det fick bli platt..
* Svarta tighta kostymbyxor- H&M (nya)
* Stickad polo- Rut mfl
* Svarta moccastövlar- Tamaris

Kommentarer
Postat av: Vilma

fin outfit :)

Postat av: Josefin

jag tycker det var fint i platt :-)

2009-02-10 @ 02:43:35
URL: http://stendahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

En go och glá 25-årig brud med ett stort intresse för mode, skönhet och hälsa. Nybliven Göteborgare. Älskar att shoppa mycket och ofta. Drömmer och inspireras av Haute Couture och dyra designerplagg. Lever för mina underbara vänner, mysiga hemmakvällar och vilda nätter ute!

lindisplace@
hotmail.com

RSS 0.91