Tredje gången gillt?



Så där ja, då har man bytt till sitt tredje par skor på Skopunkten. Hoppas att jag har bättre tur med dessa! De två senaste (små bilderna) gick ju som bekant sönder i
hälen. Tjejen i affären erkände att de fått in massa returer på dessa. Hon sa även att det snabba slitaget berodde på att sulan inte gick hela vägen ut i hälen, så se upp för denna modell! Det nya paret är de till höger. De är varmfodrade och är vad jag kan avgöra efter att haft dem på mig sen imorse riktigt bekväma. Hoppas nu bara att de iaf håller vintern ut!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

En go och glá 25-årig brud med ett stort intresse för mode, skönhet och hälsa. Nybliven Göteborgare. Älskar att shoppa mycket och ofta. Drömmer och inspireras av Haute Couture och dyra designerplagg. Lever för mina underbara vänner, mysiga hemmakvällar och vilda nätter ute!

lindisplace@
hotmail.com

RSS 0.91