Dagens outfit + svammel



Långt linne med silvriga strass-detaljer köpt i Mexico, leggings och kofta från Lindex, gladiatorpumps med nitar från DinSko, halsbandet bytte jag senare ut mot
det jag köpte på Indiska för någon dag sen, blev mycket snyggare! Miss Dee ring som jag fått av Åsa och stor silverring köpt i Mexico.


Koftan beställde jag i tisdags i Lindex webbutik och hämtade ut den igår, fraktfritt och dessutom 50 kr billigare då jag hittade en rabattkod. Dessutom så kan man tydligen lämna tillbaka plagg man beställt på nätet direkt i butik om de inte skulle passa, hur bra som helst jue!


Klockan fem ikväll ska jag möte upp Emily som kommer hit från Falköping. Vi ska kolla in utbudet istan lite innan resten av gänget kommer till stan, sen blir det förmodligen några glas vin och lite mat...


Jag gjorde Sangria igår, blev riktigt gott! nästan lite för gott och lättdrucket! *haha* Jag använde mig av det här receptet, men uteslöt brandyn eller cognacen då jag inte tycker att det är speciellt gott.


Hoppas ni får en skön helg! Hörs på söndag kväll (eller måndag.. lite beroende på hur vilt det blir på lördag *hehe*) KRAM


Kommentarer
Postat av: anne

hej! vill du börja tjäna pengar på din blogg? kika in hos mig för där finns det instruktioner till hur du gör! :)

Postat av: Sandra ♥

vilken snygg outfit :)!! älskar skorna!

2009-08-14 @ 13:28:55
URL: http://saandraaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

En go och glá 25-årig brud med ett stort intresse för mode, skönhet och hälsa. Nybliven Göteborgare. Älskar att shoppa mycket och ofta. Drömmer och inspireras av Haute Couture och dyra designerplagg. Lever för mina underbara vänner, mysiga hemmakvällar och vilda nätter ute!

lindisplace@
hotmail.com

RSS 0.91