Dagens oufit + en massa svammel, som vanligt! ;)

Grillningen igår va jättelyckad och trevlig som tusan! Dock blev det inte Slottsskogen utan hos Anna på grillplatsen inne på gården. Riktigt fin grillplats med fåntän, stolar, bord och en stor bra grill utrustad med diverse verktyg. En sån skulle man ha tillgång till! Har iof grillplatser inne på min gård oxå, men de är inte lika flådiga *hehe*

Jag grillade kyckling som faktiskt blev riktigt tiktigt god. Gjorde en marinad av olivolja, kinesiska soja, flytande honung, grillkrydda och färsk timjan. Färsk timjan is da shit! Gör det så mycket godare, ska använda den till allt från och med nu! *hihi*

Tunikan på bilden är ny! Köpte den på ZARAs slutspurts rea för ynka 150 kr. Har en lika dan
fast vit som jag trivts väldigt bra i, den köpte jag till orginalpris för 400 kr. Det är fullständigt livsfarligt för mig att byta buss inne istan. Det slutar altid med att jag kommer på att jag måste ju bara köpa tex ett läppsyl, sen slutar det med att jag åker från stan med händerna fulla av kassar. Tror jag har nån gen i mig som gör att jag inte kan lämna ett fynd kvar på galjen i en butik, utan måste ta med det hem.. jag skyller ALLT på mina kära föräldrar! =)

Dagens:
* Mint grön tunika i linne- ZARA
* Svarta leggings- Lindex
* Svarta pumps- Vaga Bond
* Väska- Mulberry Bayswater
* Mintgröna örhängen- Jättegamla!
* Armband av glaspärlor- Basar i Bejing
Kommentarer
Postat av: anonym

hej du! jo, jag vägde 58kg här för någon dag sen, nu väger jag 57 typ. :) för att svara hur lång jag är så är jag 163 på ett ungefär. och visst, jag kanske inte är fetast. trots att jag känner mig så. men varför jag vill gå ner i vikt är för min egen skull, för att jag ska kunna känna att jag inte är fetast när jag går i ett linne och ändå kunna vara nöjd när jag ser mig i spegeln. det är bara för min egen skull. och jag brukar köra på en lättare variant av gi jag med, det är faktiskt rätt bra.



vikten är bara en siffra, jovisst, det är den. men att ändå ha en målvikt gör det lättare att kämpa mot den. och sen är det ändå jag som avgör. om jag tycker att det räcker vid 53 så fine, då är jag klar då. :)

Postat av: Mattias

snyggt

2008-07-30 @ 12:40:10
URL: http://mattiasbok.blogg.se/
Postat av: Linda

anonym: Önskar dig lycka till! Skam den som ger sig, right!? =)



Mattias: Tackar!

2008-07-30 @ 13:19:15
URL: http://trueblonde.blogg.se/
Postat av: anonym

det är väl så, skam den som ger sig :)



snygg outfit, förresten..

2008-07-30 @ 14:04:27
URL: http://detfinnsbarajag.bloggagratis.se
Postat av: Anna

Jättefin tunika! Är riktigt ledsen över att Zara inte finns här i norr :S

2008-07-31 @ 17:29:12
URL: http://skaninginorrland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

En go och glá 25-årig brud med ett stort intresse för mode, skönhet och hälsa. Nybliven Göteborgare. Älskar att shoppa mycket och ofta. Drömmer och inspireras av Haute Couture och dyra designerplagg. Lever för mina underbara vänner, mysiga hemmakvällar och vilda nätter ute!

lindisplace@
hotmail.com

RSS 0.91