Shoppat =)


Turkos kofta och randig topp med puffärm från H&M, samt ett par svarta glansiga leggings från Sisters. De var väldigt mycket bättre än de jag köpte på New Yorker och lämnade tillbaka. Har aldrig sett sämre kvalité än de. Sömarna längs benen var så glest sydda och i kombination med ett dåligt tyg så blev det hål i tyget runt nålsticken. Inte kunde man tro att det kunde vara så stor skillnad mellan leggings och leggings.

Måste tyvärr erkänna att det inte är lika kul att köpa kläder längre. Det är inte precis läge att klä upp sig på jobbet. Dress coden här är typ fritidsbyxor med fickor på matchat med en för stor 80- tals kavaj *asg* Nåja, alla kanske inte har det, men jag såg en gubbe idag som hade det och jag har nog aldrig sett något fulare. Att man sen för tillfället mer eller mindre bor i en resväska gör det hela oxå mycket tråkigare när man inser att man glömt "det där" som hade varit väldigt fint till "den där toppen". Jag har gett upp! =( Vad roligt det hade varit med ett jobb där man fick klä upp sig!

Imorgon måste jag lämna min lägenhet. Så från och med nästa vecka blir det hotell. Surt! Jobbigt att inte ens ha någon kyl eller vattenkokare på rummet! Hur och vad äter man på kvällarna lixom? Och mitt kära te som är så gott att dricka på kvällskviten, hur ska det gå med det? Plus att man måste släpa hem alla grejerna varje fredag. Haha, är väldigt positiv idag, tycker ni inte!? =)

Hur som helst.. imorn är det fredag och då ska jag träffa babe och på lördag en massa härliga tjejer! =)
Kommentarer
Postat av: Madelene

Vattenkokar och tepåsar brukar ju finnas på hotellrum så d kanske é något positivt i d negativa? =)

2010-03-12 @ 10:36:44
Postat av: Anna

Jag förstår inte varför de inte finns kylskåp längre. Förr så fanns de alltid de och jag tillhör den kategorien som inte kan gå och lägga sig hungrig och kanske måste ta lite yoggi eller något innan...De blir alltid väldigt kompliserat nu för tiden när man bor på hotell=)

Postat av: Anonym

glansiga skinnleggings hett hett hett

2010-03-12 @ 22:42:56
URL: http://emelielindahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

En go och glá 25-årig brud med ett stort intresse för mode, skönhet och hälsa. Nybliven Göteborgare. Älskar att shoppa mycket och ofta. Drömmer och inspireras av Haute Couture och dyra designerplagg. Lever för mina underbara vänner, mysiga hemmakvällar och vilda nätter ute!

lindisplace@
hotmail.com

RSS 0.91