Interneeeet...

...har jag äntligen fått tillgång till!!! Jag har varit utan det i tre hela dagar nu och det är nästan läskigt vad man saknar det, men bara nästan! =) Första dagen här uppe i Säffle så upptäckte jag att det fanns tre trådlösa nätverk här i närheten så jag på började en liten dörrknackningsrunda (desperat som man är!). Jag hade värsta bra argumenten planerade, men det var bara en enda tjej som öppnade och hon hade inget trådlöst.. sa hon =) Men idag kom bossen upp med en mobil variant så nu kan jag surfa igen! *glad*

Imorn jobbar jag bara halvdag och sen åker jag ner till Gbg igen! Saknar min babe, min lägenhet och Göteborg i största allmänhet! På fredag blir det bara mys med stort M, på lördag middag och "Alice i underlandet" och på söndag förhoppningsvis en långpromenad i ett skönt väder och lite gosande med min brorsdotter!

Nu ska jag locka håret så jag är snygg tills imorn!

Ciao!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

En go och glá 25-årig brud med ett stort intresse för mode, skönhet och hälsa. Nybliven Göteborgare. Älskar att shoppa mycket och ofta. Drömmer och inspireras av Haute Couture och dyra designerplagg. Lever för mina underbara vänner, mysiga hemmakvällar och vilda nätter ute!

lindisplace@
hotmail.com

RSS 0.91