Demin + demin = inte förbjudet ;o)

Jösses vad jobbigt det var att gå upp klockan fem imorse! Det kändes verkligen att man vridigt fram klockan en timma. Fast och andra sidan så skulle jag förmodligen varit precis lika trött om jag fått sova en timma till. Allt innan sex innebär lixom zombie tillstånd för mig på mornarna.

Helgen har varit bra trots att jag varit rätt förkyld. Babe har tagit hand om mig och varit så mysig så jag var glad ändå! =)

I söndgas så var vi i Scandinavium med Andreas och Sandra och kollade på hockey, Frlölunda/ Linköping. Jag är ju som bekant ingen sportfantast, men det var faktiskt riktigt spännade när man väl satt där. Efter matchen gick vi till Bishops Arms och tog en "öl".

Har hunnit med att både shoppa och baka i helgen oxå. Jeansskjortan på bilden bredvid och den svarta skjortan nedan köpte jag förra helgen på H&M. 98 kr för jeansskjortan var ett fynd och den svarta skjortan under en V-ringad tröja kommer bli kanon. Om man ska ha skjorta under en tröja så föredrar jag verkligen en kortärmad. I en långärmad så känner jag mig alltid som en stoppad korv.



För er som inte har koll på läget ;o) Så kan jag bara meddela att det nu mera är tillåtet att bära demin tillsammans med demin, jihooo! Fast snyggast är det kanske dock att matcha demin av olika nyans. Man vill ju inte se ut som en vandrade sparkdräkt. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

En go och glá 25-årig brud med ett stort intresse för mode, skönhet och hälsa. Nybliven Göteborgare. Älskar att shoppa mycket och ofta. Drömmer och inspireras av Haute Couture och dyra designerplagg. Lever för mina underbara vänner, mysiga hemmakvällar och vilda nätter ute!

lindisplace@
hotmail.com

RSS 0.91