Ankel vikter..

... köpte jag idag på Stadium. Tanken är man att man ska ha dem runt anklarna eller vristerna när man är ute och power-walkar. Vikterna väger 1 kg styck. Ska bli intressant att se hur mycket jobbigare det är och hur mycket det ger. Himla skönt oxå nu när snön börjar smälta och vägbanorna blir bara! =)

Snart bär det av till Trollhättan oh Åsas Cocktailfest, ska bli superkul! =) Satte på mig den
blåa klänningen med puffärm som jag hade när vi firade att Joel fyllt 29.

Jag stannar i T-hättan tills på måndag och åker därifrån raka vägen upp till Säffle. Hoppas att det blir fint väder på söndag så man kan ge sig ut i naturen lite oxå..=)

Idag har jag och Joel varit ute och gått. Vi började vid Askimsbadet och gick cykelvägen ner mot Särö. Det ligger otroligt fina hus där precis vid havet som man inte kan annat än sukta efter.. =)

CIAO!
Kommentarer
Postat av: Malin

Jag har också funderat på sådana vikter men det har aldrig blivit av. Berätta gärna hur det var när du testat dom. Fin blogg ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

En go och glá 25-årig brud med ett stort intresse för mode, skönhet och hälsa. Nybliven Göteborgare. Älskar att shoppa mycket och ofta. Drömmer och inspireras av Haute Couture och dyra designerplagg. Lever för mina underbara vänner, mysiga hemmakvällar och vilda nätter ute!

lindisplace@
hotmail.com

RSS 0.91