Shopping! =)


I fredags så unnade jag mig lite shopping! Tro det eller ej, men jag har faktiskt varit väldigt återhållsam med det på sista tiden.. Sjukt stolt över mig själv! =) *hehe* Köpte iaf en mörkblå klänning med puffärm på Cassels, jag har för mig att märket var Vila. Köpte även ett halsbandLindex. Jag inveg båda sakerna igår och jag trivdes riktigt bra i dem! Det är lustigt det där.. man vet aldrig om man gillar ett plagg förän man använt det. Det är därför jag så gott som aldrig köper dyra kläder.. säger vi ;o) *hehe*

Igår va jag och Joel på stan för att shoppa lite jobbskjortor till honom. Vi hittade fyra stycken som var riktigt snygga! Fast vi/jag upptäckte att det är rätt svårt att hitta skjortor som är figursydda och inte stora som tält... Vem vill ha på sig det sist nämda lixom? =)

Efter shoppingen så var vi ett gäng som var ute och firade Joel födelsedag. Först var vi på Incontro och satt och snackade gött. Riktigt avslappnad och skön atmosfär där! Sen drog vi vidare till El Corazon och käkade. Jag tog tapas, gott, MEN inte lika gott som på Manana ;o) Efter El Corazon så gick vi vidare till Dimond Dogs, inte riktigt min typ av ställe (rock bar), men det var trevligt ändå! =)

Nu har precis Joels släkt varit här och käkat tårta och vi har kollat på det som vi (Joel) filmade under julen i Falköping. Att se sitt nylle i HD upplösning, på en 42 tums tv gör INTE under för självförtroendet! *asg* Bättre var det förr, med flimrig smalfilmbild.. *hehe*

Nu vankas det snart mat och Prisonbreak maraton! Ciao!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

En go och glá 25-årig brud med ett stort intresse för mode, skönhet och hälsa. Nybliven Göteborgare. Älskar att shoppa mycket och ofta. Drömmer och inspireras av Haute Couture och dyra designerplagg. Lever för mina underbara vänner, mysiga hemmakvällar och vilda nätter ute!

lindisplace@
hotmail.com

RSS 0.91