Veckopendla till Säffle

Det är vad jag ska hålla på med ca 6 veckor framåt. Tanken är att jag ska sitta vid grabbarna där uppe, lära mig Catia V5 ordentligt och sedan göra ett prov för att få den licens som krävs för att jobba med programmet för Volvo AB.

Om jag ska vara helt ärlig så är jag inte direkt sugen på att flänga till Säffle fram och tillbaka, men det får väl funka ett tag...

Mest ledsen är jag för att salsa kursen som vi just påbörjat kommer att skita sig fullständigt! =(

På torsdag ska jag och en kolega åka upp och kolla in läget..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

En go och glá 25-årig brud med ett stort intresse för mode, skönhet och hälsa. Nybliven Göteborgare. Älskar att shoppa mycket och ofta. Drömmer och inspireras av Haute Couture och dyra designerplagg. Lever för mina underbara vänner, mysiga hemmakvällar och vilda nätter ute!

lindisplace@
hotmail.com

RSS 0.91