Snöstorm, träning och shopping!

Herregud vilket snöoväder det var igår! Tog mig (hör och häpna =) till gymmet igår efter jobbet. Själva träningen gick väl helt ok, men attan va mycket snö det var på vägarna! Riktigt svårt att ta sig fram. Sen att Friskis i Majorna inte hade någon ordentlig parkering så man fick jaga runt i område i snöstormen efter en gjorde en ju inte direkt på bättre humör..

Idag är det inte helt oväntat massor av fin, vit nysnö OCH plogbilarna har gjort sitt så nu är vägarna framkomliga igen! Tycker om snön. Visst den är kall och blöt som attan, men det är iaf ljust och fint! Hellre det än fem månader med grå tristes som det brukar vara i Göterbog!

Just det ja, inhandlade tröjan här brevid på Kappahl för nån dag sen. Tycker Kappahl har hottat upp sig rejält de senaste månaderna! Hittade en massa fina smycken och en väska med nitar som jag gärna hade köpt =)

Ikväll är första gången på salsakursen! Hoppas jag får in rätta knycken och att överkroppen har lust att samarbeta med underkroppen! *hehe*

Ciao!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

En go och glá 25-årig brud med ett stort intresse för mode, skönhet och hälsa. Nybliven Göteborgare. Älskar att shoppa mycket och ofta. Drömmer och inspireras av Haute Couture och dyra designerplagg. Lever för mina underbara vänner, mysiga hemmakvällar och vilda nätter ute!

lindisplace@
hotmail.com

RSS 0.91