Fest hos Emily!


Goa töser! Svart var temat för kvällen.. typ.. ;o)


Emily och Åsa


Jag och Empa


Alla tjejorna!


Roligt! =)


Shake that asssss... Mycket dans blev det under kvällen och mycket slagmål runt Spotifydatorn! *hehe*



Man kan inte alltid få välja... =)


Snyggfilter.. bokstavligt talat.. =)


Emily ville oxå vara med på bild.. =)


Fina töser!


Åsa & Lena

Strike a pose!



Magnus Karlsson va på ett halvfullt Terassen..



Sammanfattning: Mycket rolig kväll! Till och med Terassen fick godkänt, eller ja, det hade det nog inte fått egentligen om det inte varit för alla goa tjejer! =)

På måndag kommer jag att flytta in i en tillfällig lägenhet i Säffle där det inte kommer att finnas internet, vilket är en smärre katastrof som måste tas om hand!!! Tills det är gjort så kommer det förmodligen vara rätt tunt bland blogginläggen. =(
Kommentarer
Postat av: Åsa

En riktigt härlig tjejfest!!

2010-03-02 @ 17:08:44
Postat av: Erica ung fru och tvåbarnsmamma

snygga lockar!!!



Tänkte också tipsa om att min förra smyckestävling i bloggen blev superpopulär så nu har jag en ny!

vore kul om du ville delta! Vinsten är ett valfritt smyckte, tex ett namnhalsband med valfritt antal brickor?



http://erica.myshowroom.se/2010/tavling-vinn-valfritt-smycke-fran-carolinessmyckesskrin/



Man måste inte ha någon blogg, en kommentar räcker!



Tipsa gärna andra om min tävling om du vill!



Massa kramar och lycka till!

/Erica



-ung mamma, mode, barnmode, inredning och matbloggare!



2010-03-03 @ 19:27:29
URL: http://erica.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

En go och glá 25-årig brud med ett stort intresse för mode, skönhet och hälsa. Nybliven Göteborgare. Älskar att shoppa mycket och ofta. Drömmer och inspireras av Haute Couture och dyra designerplagg. Lever för mina underbara vänner, mysiga hemmakvällar och vilda nätter ute!

lindisplace@
hotmail.com

RSS 0.91