ELF Cosmetics leverans =)


I fredags hämtande jag ut sminket som Jossan och jag beställt från
ELF. Det tog en jäkla tid inna det kom, närmare bestämt 15 arbetsdagar, liiite i längsta laget om ni frågar mig. Hur som helst, jag har inte hunnit testa allt ännu, men här är iaf en liten recension:

Minty lipgloss- Skön konsistens och smakar så mycket mint att man konstant vill slicka sig om läpparna =)
Puder- Lite mörkt, men annars helt ok.
Ögonskugga- Som en ögonskugga är mest, lagom mycket pigement, bra meda andra ord!
Eyebrow kit- "Ögonskuggor" för ögonbrynen, riktigt bra!
Nagellack- inte riiiktigt den färgen jag trodde att det skulle vara, inte provat den på ännu.
Vattenfast eyeliner penna- Pennan var som en vanlig filt tuschpenna, men jag gillar den, man kan få skarpa kanter med de,n med det går även bra sudda ut linjerna.
Rouge- på tok för ljus färg för mig.
Läppstift i fären "runway pink"- mycket pigment och fin färg.
2 par lösögonfransar- Ser fina ut, men jag har inte provat dem ännu.
Shimmer- Perfekt att ha på kindbenen och som highlighter under ögonbrynet.

De flesta produkterna kostar 18,30 kr/ st. Vissa från serien "Studio" kostar 42,70 kr/st. Frakten är 50 kr.
Kommentarer
Postat av: linn

Hej! Nu sätter jag igång med frågestund igen! Fråga vad du vill.. allt från tatueringar till favorit skor, ha en grym alla-hjärtans-dag.



Lots of love, Linn

Postat av: Veronique

Vilken fin blogg du har! Ta gärna en titt på min med, om du har tid:)

2010-02-15 @ 01:46:55
URL: http://www.improveme.se/veronique

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

En go och glá 25-årig brud med ett stort intresse för mode, skönhet och hälsa. Nybliven Göteborgare. Älskar att shoppa mycket och ofta. Drömmer och inspireras av Haute Couture och dyra designerplagg. Lever för mina underbara vänner, mysiga hemmakvällar och vilda nätter ute!

lindisplace@
hotmail.com

RSS 0.91