Dagens + svammel

Idag har jag gjort burgare och bakat hamburgebröd. Tänkte skämma bort min hårt arbetande kille när han kommer hit imorn med lite rejäl mat. =)

Eftersom det verkar som att det ska snöa ända fram till måndag så tänkte jag passa på att gå en promenad idag. Det var dock inte helt lätt att hålla någon vidare fart i halkan. Längtar till våren och till barmark!

Kom på mig själv idag när jag av en händelse slängde en blick på utomhustermometern. Jag kollar aldrig hur kallt det är ute längre innan jag sticker iväg på mornarna. Man har lixom vant sig nu med att sätta på sig det varamste man har.

Det var länge sen jag slängde upp en "dagens" nu. Det beror främst på att jag sitter inne på mitt konsultkontor för tillfället och inte orkar klä på mig annat än varma kläder. Man blir på något sätt inte lika sugen att piffa till sig när det är så kallt, än mindre att ta på sig kjol och strumpbyxor som jag faktiskt var en flitig användare av innan kylan kom.


Dagens:
* Tighta svarta byxor från Gina Tricot
* Rosa tröja från H&M
* Stövlar med nitar i moccaimitation från Skopunkten
* Halsband köpt i Smögen
* Kristall örhängen köpta i Thailand.


Kommentarer
Postat av: Emily

Haha du är ju rolig du. Du som har längtat så efter snö och nu när det är massor, och ska komma massa mer inatt, så vill du ha bort den? :) Det är ju bara 1½ månad kvar tills det är vår!! Roligt att se att du har kommit igång med bloggandet igen. Jag gillar!!

2010-02-18 @ 07:11:57
Postat av: Linda

Emily: Mja... visst är det himla fint med snön, men det vore ju trevligt att kunna gå ut och gå normalt snart! =) Speciellt som att inte gymmet lockar det minsta! Roligt att se att du kommit igång och kommentera igen.. ;o) KRAM!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

En go och glá 25-årig brud med ett stort intresse för mode, skönhet och hälsa. Nybliven Göteborgare. Älskar att shoppa mycket och ofta. Drömmer och inspireras av Haute Couture och dyra designerplagg. Lever för mina underbara vänner, mysiga hemmakvällar och vilda nätter ute!

lindisplace@
hotmail.com

RSS 0.91