Ännu mera donuts! =)


Så där ja, då var ytterligare ett gäng
donuts klara! =) Gjorde dem lite mindre den här gången så man kan ta två.. eller tre.. eller.. =) Tar med mig några till fredagsfikat imorgon och resten till min bror på lördag.

Just det ja! Var ju och spanade in den nya klädaffären, New YorkerFrölunda Torg idag. Galet mycket folk! Jag tänkte köpa mig ett par nya leggings (eftersom jag hade söder mina favoriter igår när jag skulle klättra över ett stängsel för att undvika världens största vattenpöl), MEN när jag såg att det var ca 20 meters kö så valde jag att hänga tillbaka dem. Butiken var väl inte att hänga i julgranen direkt. Kändes som att den riktade sig till ett lite yngre klientel, fast någon liten guldklimp är väl inte omöjligt att man skulle kunna hitta där. Hmm.. det kanske faktiskt är som Empa skrev, att jag blivit tant i och med att jag gillar Kappahl bättre än tonårsaffärer så som New Yorker.. *hehe* Vet inte riktigt om det är bra eller dåligt.. =)
Kommentarer
Postat av: Åsa

Vilka fiiina dounuts!! Linda skulle kunna öppna ett bageri...mums! =)

2010-02-07 @ 21:36:32
Postat av: Denise

New Yorker är ju underbart, speciellt deras sexiga och unika underkläder! Tyvärr finns det inte här än. Men skulle gärna dra till Kalmar och shoppa upp en hel månadslön där :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

En go och glá 25-årig brud med ett stort intresse för mode, skönhet och hälsa. Nybliven Göteborgare. Älskar att shoppa mycket och ofta. Drömmer och inspireras av Haute Couture och dyra designerplagg. Lever för mina underbara vänner, mysiga hemmakvällar och vilda nätter ute!

lindisplace@
hotmail.com

RSS 0.91