Ny Ben & Jerry's glass!

Nu sitter jag äntligen i bilen på väg hem till Göteborg! Imorgon åker jag och Joel till Falköping och stannar där tills på söndag. Imorn ska vi bowla med Emily och Dennis och efter det blir det fredagsmys. Ska bli himla kul!

Det är helt sjukt vad mycket godis vi har haft på jobbet. Vi snackar hinkvis, bokstavligt talat! Så jag måste erkänna att jag är liite trött på godis nu. Detta trots att inte påsken ens har börjat, men om känner jag mig själv rätt så går den känslan över rätt snabbt! *hihi*

Jag provade den nya Ben & Jerry's glassen för ett tag sen. Den var god, men väldigt mastig. Den smakade inte så mycket coockie dough, mer jornötter.



Kommentarer
Postat av: Linda

Tycker du det? Jag blev totalkär i den jävla glassen, svindyrt nu när jag "bara ska ha en glass" bara för det. ;-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

En go och glá 25-årig brud med ett stort intresse för mode, skönhet och hälsa. Nybliven Göteborgare. Älskar att shoppa mycket och ofta. Drömmer och inspireras av Haute Couture och dyra designerplagg. Lever för mina underbara vänner, mysiga hemmakvällar och vilda nätter ute!

lindisplace@
hotmail.com

RSS 0.91