Gårdagens outfit + svammel


Tjock tröja från H&M, glansiga leggings från Lindex, mocca stövlar från Tamaris, bäte köpt i Kina


Attan vad svårt det är att veta vad man ska sätta på sig så här tids på året! I tisdags så frös jag som bara den på jobbet så igår tänkte jag att nu är det bäst att klä på sig ordentligt! Big misstake! Var ju hur skönt ute som helst igår och jag svettades som en gris! Mycket svårt att hitta en bra balans nu!


Igår var första lektionen på min Förarbevis/Kustskeppar utbildning. Kursledaren va en go gubbe runt 70 som uppenbarligen älskade att berätta historier och små anekdoter, vilket resulterade i att vi inte hann gå igenom så mycket material. Så jag måste erkänna att jag är lite missnöjd. Jag betalar inte 3000 spänn för att sitta och lyssna till historier utan för att lära mig något! =( Men, man vet ju aldrig det kanske blir bättre.. =)

För att ni inte ska tro att jag helt konverterat till nunna och att jag håller på att förlora mitt sinnestillstånd så kan jag meddela att jag idag har min tredje dejt med Mr J idag. Mer tänker jag inte berätta.. här! ;o)

Haha! På tal om dejter så måste berätta en rolig grej. Mr R var en skum kille med ett mycket attraktivt utseende som jag dejtade typ två gånger.. Och skum är som sagt bara förnamnet.. Han hör av sig en si så där en gång i veckan för att typ kolla läget, jag svarar (artig som man är) så klart tillbaka, men han gör aldrig det samma oavsett vad jag skriver.. Förra veckan så smsade han igen och undrade om inte vi kunde ta en promenad.. Jag skrev att jag dejtade någon och att jag inte tyckte att det var en så bra idé.. Jag fick tillbaka något i stil med "Haha.. kul! Har aldrig antytt att det skulle vara något mellan oss. Lycka till!" WHAT?! När har jag någonsin antytt det? *asg* Den killen har verkligen seriösa personlighetsproblem! Tuuuur att man inte trasslade in sig mer där säger jag bara! *asg*

Kommentarer
Postat av: Sandra Johansson

Vad får du för första intryck av min blogg? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

En go och glá 25-årig brud med ett stort intresse för mode, skönhet och hälsa. Nybliven Göteborgare. Älskar att shoppa mycket och ofta. Drömmer och inspireras av Haute Couture och dyra designerplagg. Lever för mina underbara vänner, mysiga hemmakvällar och vilda nätter ute!

lindisplace@
hotmail.com

RSS 0.91