Shoppat!


I förra veckan så investerade jag i lite fler Hanky-Panky-look-a-likes från Cubus. Man får passa på när de har de inne för de tar slut snabbt! Vilket jag kan förstå för de är minst lika bra som orginalet! Sen köpte jag ett litet mini hårspray att ha i väskan samt vita knästrumpor från H&M att ha till den stickade tröjan jag köpte på Gina Tricot. Inveg den outfiten på lördags promenad och den kändes riktigt mysig! =) Sist men inte minst så investerade jag i en ny grymt bra foundation från Max Factory.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

En go och glá 25-årig brud med ett stort intresse för mode, skönhet och hälsa. Nybliven Göteborgare. Älskar att shoppa mycket och ofta. Drömmer och inspireras av Haute Couture och dyra designerplagg. Lever för mina underbara vänner, mysiga hemmakvällar och vilda nätter ute!

lindisplace@
hotmail.com

RSS 0.91