Raindrops keeps falling on my head

Det är helt sjukt va svårt det var att komma upp imorse! Jag kände mig verligen som en zombie!

Undra om det berodde på att det var bäckmörkt och att det regnade och blåste? Nåja, det är väl bara att vänja sig för jag har en viss känsla för att det kommer att bli fler sånna dagar i Göteborg i höst och vinter..

Igår när jag skulle ta hissen ned från SATS så kommer det en muskelbyggartyp och klämmer sig in mellan dörrarna precis när de stängs. Jag säger lite käckt "Egentligen så är det sjukt att man tar hissen när man har tränat" och han klämmer till med "Nej fan, jag tycker det är asskönt!" Och där någon stans försvann mitt intresse för small-talk.. =) 

En inte så smidig kommentar av någon som uppenbarligen sedan ville fortsätta att snacka.. Men det var väl det vi visste.. Steroider tar kål på hjärnceller! *muhaha* Och nejdå, jag är inte alls fördomsfull! *asg*
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

En go och glá 25-årig brud med ett stort intresse för mode, skönhet och hälsa. Nybliven Göteborgare. Älskar att shoppa mycket och ofta. Drömmer och inspireras av Haute Couture och dyra designerplagg. Lever för mina underbara vänner, mysiga hemmakvällar och vilda nätter ute!

lindisplace@
hotmail.com

RSS 0.91