Ny svart pälsmössa!


Det är runt 20 grader ute och jag går och köper en mössa! What the fuck is wrong with me?! *hehe* Men jag har varit sugen på en pälsmössa ända sedan jag tog den här bilden för en herrans massa år sen..

Tycker den var lite extra rolig eftersom den är virkad eller nåt på "toppen". Ett plus med detta är att det då inte blir riktigt lika mycket fluff som det hade blivit på en mössa helt i fuskpäls! =) Känner på mig att den kommer att vara väldigt varm och gosig kalla vinterdagar (förutsatt ATT det blir några vinterdagar i Gbg)!
Kommentarer
Postat av: emelie

hej, kika gärna in i min blogg och ställ er fråga.

frågestund pågår!

kram :)

Postat av: Amanda Haraldsson

Svar: Tack! :)

2009-09-10 @ 16:29:41
URL: http://amandaharaldsson.blogg.se/
Postat av: Alva

Superfin mössa:D Vart kommer den ifrån? H&M? Har sett något liknande där tror jag:)

2009-09-10 @ 17:22:35
URL: http://alviewie.blogg.se/
Postat av: Frida

Gud va fin den är!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

En go och glá 25-årig brud med ett stort intresse för mode, skönhet och hälsa. Nybliven Göteborgare. Älskar att shoppa mycket och ofta. Drömmer och inspireras av Haute Couture och dyra designerplagg. Lever för mina underbara vänner, mysiga hemmakvällar och vilda nätter ute!

lindisplace@
hotmail.com

RSS 0.91