Knäppa grejer...

Knäpp grej nummer 1: Jag är ute och går på lunchen i de vackert höstlika motionsspåren och ser en massa männsikor som springer runt med ica-kassar. Undrar om det är svampplockningstävlig på gång? Jag vill också plocka svamp!


Knäpp grej nummer 2: När jag ska dra mitt passerkort för att komma in på Volvo igen så fungerar det inte och jag är tvungen att gå till en annan grind (man har bara ett försök på varje snurrgrind förstår ni..). Där upptäcker jag att jag försökt komma in med Visa-kortet. Jag håller definivit på att bli senil!

Knäpp grej nummer 3: Jag skar mig precis i mungipan på en påse med nötkräm. Skit också!

Kommentarer
Postat av: Madelene

Men du skära sej i mungipan på en nötcrem DET har jag oxå gjort..gör förbannat ont!! =/

2009-09-17 @ 15:15:11
Postat av: Pappa

Misstänkt det länge.



Kram kram



pappa

2009-09-18 @ 17:35:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

En go och glá 25-årig brud med ett stort intresse för mode, skönhet och hälsa. Nybliven Göteborgare. Älskar att shoppa mycket och ofta. Drömmer och inspireras av Haute Couture och dyra designerplagg. Lever för mina underbara vänner, mysiga hemmakvällar och vilda nätter ute!

lindisplace@
hotmail.com

RSS 0.91