Gårdagens outfit + äppelpaj recept!


Klänning från Only, glansiga leggings från Lindex, boots från ZARA, svart topp, stor herrklocka köpt i Kina, silverring köpt i Mexico och halsband köpt i Smögen.

På fredag åker jag hem till mina föräldrar i Falköping. Jag ser faktiskt fram emot det riktigt mycket! Sen håller jag tummarna för att äpplena är mogna oxå så man kan göra en sån här tjock härlig äppelpaj! Mums tillsammans med massor av vaniljsås! Här kommer receptet som jag hittade på min gamla blogg:


Bilerna är klickbara!

Ikväll ska jag och Mr J åka runt och spana efter lampor. Han håller fortfarande på att renovera sitt hus och det fattas en del grejer, bla lampor och en toalettdörr! Men jag är inte den som är den.. *asg*
Kommentarer
Postat av: Jeanette

Jättefint! Gillar verkligen klänningen :)

Postat av: ´Therese

Vilken höstig och skön outfit. Det är ganska skönt n'r man får dra på sig de där mysiga tjocka strumpbyxorna eller leggingsen igen. Var ute och höstfotade lite idag och då märkte jag verkligen att det skulle behövts.



Fortsatt trevlig dag, Therese

2009-09-22 @ 13:18:12
URL: http://identifikation.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

En go och glá 25-årig brud med ett stort intresse för mode, skönhet och hälsa. Nybliven Göteborgare. Älskar att shoppa mycket och ofta. Drömmer och inspireras av Haute Couture och dyra designerplagg. Lever för mina underbara vänner, mysiga hemmakvällar och vilda nätter ute!

lindisplace@
hotmail.com

RSS 0.91