Dagens outfit + True Blood!


Svarta kostymbyxor från Esprit, mossgrön tröja från H&M, pumps från Vagabond, omlottskärp och stor herrklocka köpa i Kina, halsband köpt i Smögen, silverring från Mexico

Jag har verkligen blivit virrig på sista tiden! Till att börja med så glömde jag ju min laddare hos Elias. Idag när jag var på jobbet så upptäckte jag att jag glömt ta mascara på fransarna där nere (ja, jag vet ingen jättegrej, men ändå!) och när jag kom hem så plockade jag upp plånboken för att låsa upp dörren med.. Ibland blir jag så trött på mig själv!

Nog om min annalkande siniltet. Fasen va bra serien True Blood är! Ni vet den amerikanske serien där Alexander Skarsgård medverkar. Upptäckte även att tjejen som spelade Rouge i en av mina favoritfilmer X-men spelar en av huvudrollerna. Serien handlar om vampyrer, sex och blod! Me like!


Här kan ni se alla avsnitten från säsong ett och två live! Om ni har en lika seg uppkoppling som jag har så är det bara att pausa klippet en stund innan ni tittar sen flyter det på utan att buffra! =) Enda nackdelen med att kunna se avsnitten online är att man blir helt hooked, inte kan slita sig och bara vill se ännu ett avsnitt! Som sagt.. got to go! ;o)

Kommentarer
Postat av: Tobbe

Kul att du SKÄRPer dig för mig =)

2009-09-02 @ 16:40:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

En go och glá 25-årig brud med ett stort intresse för mode, skönhet och hälsa. Nybliven Göteborgare. Älskar att shoppa mycket och ofta. Drömmer och inspireras av Haute Couture och dyra designerplagg. Lever för mina underbara vänner, mysiga hemmakvällar och vilda nätter ute!

lindisplace@
hotmail.com

RSS 0.91