Dagens outfit + Liseberg & Ben & Jerrys!


Glansiga leggings och kofta från Lindex, mossgrön tunika från H&m, boots från ZARA, nit-bälte köpt i Kina, halsband från Indiska och stor silverring köpt i Mexico

Snart är mitt lidande över.. för då går mitt TRE bredbands abonemang ut! Det har inte varit annat än ett ständigt irritationsmoment sen jag skaffade det! Hur långsamt som helst och ibland så kan inte ens vissa sidor visas! I hate it! Jag har ringt och klagat flera gånger, men att bryta bindningstiden på två år har de vägrat varje gång! Aldrig mera TRE säger jag bara!

Igår var jag på Liseberg och åkte alla roliga attraktioner! Den nya attraktionen uppsvinget var riktigt bra! Och vet ni vad? Till min stora lycka så upptäckte jag att Ben & Jerrys har öppnat ett glasscafé uppe vid tornet! =)

Nu ska jag invänta att "buffringen" är klar på
True Blood så jag kan se sista avsnittet på säsong 1! Och som sagt.. med min sega internetuppkoppling så lär det väl ta ett tag.. men jag är inte bitter! *haha*

Föresten.. Jisses vad biffig Alexander Skarsgård är i serien! Jag hade för mig att han var rätt klen.. =)
Kommentarer
Postat av: Emily

Äntligen en uppdatering! Tiden går så sakta när du inte bloggar...jag har nog vart inne och kollat 5 gånger idag!! Dutti tös!! :)

2009-09-07 @ 19:51:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

En go och glá 25-årig brud med ett stort intresse för mode, skönhet och hälsa. Nybliven Göteborgare. Älskar att shoppa mycket och ofta. Drömmer och inspireras av Haute Couture och dyra designerplagg. Lever för mina underbara vänner, mysiga hemmakvällar och vilda nätter ute!

lindisplace@
hotmail.com

RSS 0.91