Äntligen fredag!

Den är veckan har trots att jag inte har så mycket att göra på jobbet gått sjukt snabbt! Kanske kan bero på att jag förgyllt min vardag med ovanligt mycket aktiviteter den här veckan. Gymmat två dagar (som resulterat i en träningsvärk utan dess like), dejtat en och gått på kustskepparutbildning en. Det är inte riktigt likt mig att flänga runt så, jag som brukar gilla att ha en slappardag i soffan iaf en dag i veckan *hehe* Jag har äntligen fått igång mitt modem igen så igår såg jag tredjeavsnittet på True Blood, grymt bra serie! Föresten, vem behöver egentligen "tv-kanaler" längre när man kan hitta i stort sett allt på nätet!


Ikväll blir det after work med jobbet. Imorn måste jag baka mer bröd och kanske lite kakor ;o) Det börjar ta slut där hemma nu.. =( På eftermidagens åker jag och Mr J en sväng till havet om det är fint väder (vilket metrologerna säger att det ska vara) och på lördag kväll så ska vi se "Flickan som lekte med elden". Hoppas att den är bra! På söndag så vill jag gå till Världskulturmuseét, jag kom på att jag aldrig varit där, men vi får väl se hur det blir med den saken.. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

En go och glá 25-årig brud med ett stort intresse för mode, skönhet och hälsa. Nybliven Göteborgare. Älskar att shoppa mycket och ofta. Drömmer och inspireras av Haute Couture och dyra designerplagg. Lever för mina underbara vänner, mysiga hemmakvällar och vilda nätter ute!

lindisplace@
hotmail.com

RSS 0.91