När man tror man sover bredvid någon annan..



Haha.. Måste berätta en rolig grej! I fredags så sov jag hemma hos Åsa, det vill säga i hennes 1,40 säng. Fram på morgonkvisten så vänder jag mig om mot Åsas håll och lägger armen över henne och börjar smeka henne lite på denna samtidigt som jag snuffsar henne på axeln. Det går några minuter tills jag inser att det inte är Mr J som jag ligger bredvid utan Åsa, och vi börjar asgarva! Jag var såååå säker på att det var Mr J som låg bredvid mig! Dock så tyckte jag att personen bredvid mig kändes lite liten när jag slängde över armen, men jag var så borta att jag inte refleterade vidare över det.. Tuuuur att jag inte gjorde något värre! *asg*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

En go och glá 25-årig brud med ett stort intresse för mode, skönhet och hälsa. Nybliven Göteborgare. Älskar att shoppa mycket och ofta. Drömmer och inspireras av Haute Couture och dyra designerplagg. Lever för mina underbara vänner, mysiga hemmakvällar och vilda nätter ute!

lindisplace@
hotmail.com

RSS 0.91