Kafferep med twist!

I lördags så hade jag kaffrep hemma hos mig med massor av hem bakade kakor! Eftermiddagen började lugnt på klassiskt kaffreps manér och slutade i en härligt utflippad fest! =) Jag är så himla glad för att jag har så många häliga tjejer i min omgivning! Men jag måste säga att ni är lite klena när det kommer till att äta kakor! *asg*


7 sorters kakor, precis som det ska vara! Jag fick en jättesöt ros av Åsa, Emelie och Sabina som passade in i dukningen hur bra som helst! Kaffeservisen har jag ärvt av min morfar. Jag kände på mig att den skulle komma till användning förr eller senare! =)


Av Emelie, Emily och Empa så fick jag ett superfint kakfat i två nivåer. Kommer som Emelie sa även att passa perfekt till julgodiset!


Fika dags!


Jag med en kopp kaffe. Gisses vad svårt det är att balansera med fingret i det pyttelilla örat!


Åsa och Emily med var sin cupcake.


Alla töserna!


Vicky och Jossan


Åsa, Emily, Empa och Vicky


Sen åkte spelet " Med vilda gester" fram! Huuuur kul som helst! Och vi ha med många roliga och skruvade gissningar under kvällen!



Sen blev det så klart dans!


Suspekt beteende av Åsa.. ;o)


Fina tjejer!

Tack Jossan för den fina blomman och kakorna! har mumsat på dem idag!

Söndag eftermiddag/kväll spenderades med Mr J som det bara känns bättre och bättre med! Inte kunde jag tro att jag kunde hitta någon som skulle matcha mig så bra! *hihi*
Kommentarer
Postat av: Anna

Åh så gott allt såg ut=)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

En go och glá 25-årig brud med ett stort intresse för mode, skönhet och hälsa. Nybliven Göteborgare. Älskar att shoppa mycket och ofta. Drömmer och inspireras av Haute Couture och dyra designerplagg. Lever för mina underbara vänner, mysiga hemmakvällar och vilda nätter ute!

lindisplace@
hotmail.com

RSS 0.91