Jag har köpt en bil! =)



Närmare bestämt en Ford Focus halvkombi flexifuel 04:a! Jag känner mig helnöjd och det känns som att jag fick den till ett rätt bra pris dessutom! =) Visst är den fin!?

Å ja.. jag vet att det har varit sjukt dåligt på bloggfronten på senaste tiden, men jag har helt enkelt inte haft tid!

I eftermiddag efter jobbet så ska jag och Emelie avverka en liten shoppingrunda på stan, ska bli mysigt! Sen åker jag till Åsa i Trollhättan. Imorn ska vi på marknad i Vänersborg (kokosbollar here I come!), ge oss ut i naturen med medhavd oboy och prickekorvmackor och på kvällen ska vi käka middag och bowla med ett gänga andra sköna vänner! =)

På söndag kommer Angelika från Noge och hälsar på en sväng! SKa bli riktigt kul för det var ett bra tag sen vi sågs senaste!

Jag måste tipsa er om en ny serie oxå! The Vampire Diaries! Nästan lika bra som True Blood! *hihi* På den här länken hittar ni serien och ett helt gäng andra oxå för den delen!
Kommentarer
Postat av: Tobbe

Grattis! och kör försiktigt =)

2009-10-23 @ 13:08:47
Postat av: Madelene

Grattis till bilen!

2009-10-23 @ 14:33:03
Postat av: Warmedal

Se upp med rost på främst bagagelucka, samt vid dräneringshålen i dörrarna (Insidan, undertill där plåten är ihopfalsad). Just Focus är några jävlar på att dra åt sig rost just där mellan 03-05.

Postat av: Linda

Tobbe & Madelene: Tack!



Warmedal: Tack för tipset! Har faktiskt koll på detta. Med lite tur så kan man utnytja den 12-åriga rostkyddsgarantin för detta. Verkar inte som att Ford är så hårda på att rosten måste komma innifrån trots allt.. =)



2009-10-25 @ 09:50:13
URL: http://trueblonde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

En go och glá 25-årig brud med ett stort intresse för mode, skönhet och hälsa. Nybliven Göteborgare. Älskar att shoppa mycket och ofta. Drömmer och inspireras av Haute Couture och dyra designerplagg. Lever för mina underbara vänner, mysiga hemmakvällar och vilda nätter ute!

lindisplace@
hotmail.com

RSS 0.91