Gårdagens outfit


Vitt linne med strass köpt i Mexico, kofta från Lindex, glansiga leggings från Lindex, over knee mocca stövlar från Bianco, halsband från Indiska, stor silverring köpt i Mexico.

Stand- upen igår va kanon bra och middagen var supertrevlig! Jag kan verkligen tänka mig att kika förbi Ruby Bar igen för att kika på lite stand up!

Ikväll så ska vi till ett par vänner till Mr j och käka middag. Jag har höga förväntningar då mannen i paret är kock. =) Jag tänkte slänga ihop en liten tryffelkaka till efterrätt och ta med..

Imorn så har vi planerat in en fixar dag. Vi ska byta däck på min bil, köpa badrumsskåp och lite andra grejer till Mr J. Sen på söndag så bär det av till Ullared med töserna, ska bli skitkul! =)
Kommentarer
Postat av: Sabina

Jättesnyggt =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

En go och glá 25-årig brud med ett stort intresse för mode, skönhet och hälsa. Nybliven Göteborgare. Älskar att shoppa mycket och ofta. Drömmer och inspireras av Haute Couture och dyra designerplagg. Lever för mina underbara vänner, mysiga hemmakvällar och vilda nätter ute!

lindisplace@
hotmail.com

RSS 0.91