Gårdags party outfit!

Igår var det reunion fest med kursarna sen univeritetet. Det var skitkul att träffa alla igen! Det är helt galet att det kändes precis som vanligt trots att det var över tre år sen vi sågs senast! Dessutom så såg alla ut precis som vanligt. Något som oxå var lite kul att höra var att alla hade fast jobb. Himla bra klass vi måste ha varit alltså! *hehe*

Klädsel:
* Nya spetsklänning- Cubus
* Strumpbyxor från H&M i färgen tan. Jag tycker ibland att det kan vara svårt att hitta strumpbyxor med en bra färg, men med de här så såg det nästan inte ut som att man hade strumpbyxor alls!
* Over-knee mocca stövlar- Binaco
* Halsband från Kappahl, Glitter och Kina
* Silverring- köpt i Mexico
* Pärlarmband- Ursprung okänt.
* "Chanel väska" köpt i Kina

Jag och Elias var inte hemma förän klockan fem så idag är jag liiite sliten och ska lägga mig tillrätta igen framför tven!


Hoppas ni har en skön söndag!








Kommentarer
Postat av: Jennie

Jätteläcker klänning! Borde nog springa ner på stan i morgon och kika på den.



Du bar upp hela outfiten jättebra!

Postat av: Jenny

Jättesnyggt!!!

2009-10-11 @ 18:08:04
Postat av: Tobbe

dangerous......

2009-10-11 @ 21:10:00
Postat av: Tobbe

dangerous......

2009-10-11 @ 21:11:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

En go och glá 25-årig brud med ett stort intresse för mode, skönhet och hälsa. Nybliven Göteborgare. Älskar att shoppa mycket och ofta. Drömmer och inspireras av Haute Couture och dyra designerplagg. Lever för mina underbara vänner, mysiga hemmakvällar och vilda nätter ute!

lindisplace@
hotmail.com

RSS 0.91