Dagens outfit + svammel


Mossgrön poloklänning från Gina, glansiga leggings från Lindex, boots från ZARA, omlott nitskärp köpt i Kina, kristall örhängen köpta i Thailand och stor silverring köpt i Mexico.

Jag misslyckades lite med kamera inställningarna imorse, det är därför bilderna har lite skumma färger!

Idag var jag förbi gymmet och solariet en sväng efter jobbet så nu känner man sig lite nyttig och fräsch igen! =)

Nu tänkte jag vara lite ytlig och bekänna vad jag kom på mig själv med att sitta och fundera på på spårvagnen nyss. Precis framför mig stod en smällfet äldre kvinna i gräsliga kläder, för tighta jeans, blommig väska, rutig täckjacka och hemsk frisyr. Nu kanske ni redan har listat ut att jag tänkte nåt i stil med "Fy farao vilken ful och sunkig människa, hoppas aldrig kommer att se ut så!". Jag får alltid lite dåligt samvete när jag tänker sånna här tankar. Men och andra sidan så är det ju INGEN som lider av det (Mer än jag själv då.. vilket iof är illa nog! =), det är ju inte precis så att hon kunde läsa mina tankar.. *hehe* Nog svammlat om det!

Nu ska jag äta och sen sätta på Terminator Salvation med Christan Bale! =) Later!
Kommentarer
Postat av: Sabina

jättesnyggt verkligen =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

En go och glá 25-årig brud med ett stort intresse för mode, skönhet och hälsa. Nybliven Göteborgare. Älskar att shoppa mycket och ofta. Drömmer och inspireras av Haute Couture och dyra designerplagg. Lever för mina underbara vänner, mysiga hemmakvällar och vilda nätter ute!

lindisplace@
hotmail.com

RSS 0.91