En massa snygga saker!

Äntligen fredag! Igår varande de för att det kunde bli snö här i Gbg, mysigt tänkte jag! Men tyvärr så har jag inte sett skymten av någon snö idag =( Här är det råkallt, ca 2 plusgrader och regn *brrrr* Nu börjar fem månader av konstant frysande! *hehe* En mysig sak med hösten är dock att man får päsla på sig en massa mössor, haldukar och andra sköna grejer. Hittade lite grejer som jag vill ha... =)


Hur coola är inte ringarna ovan!? Love them! Speciellt den svarta döskalleringen! En kolega hade köpt halsduken i vitt från Gina och den kändes verkligen superskön och mjuk så en sån i svart hade inte varit fel! Lite sköna tunikor är ju inte helt fel heller att matcha till leggings! =)

Ikväll blir det lugnt. Dvs Idol-kväll och middag med Mr J! =) Jag är sugen på en riktigt mör och rosa biff med hemmagjord klyftpotatis och kall färdig köpt bearnaisesås och nån go
glass till dessert!

Imorgon så ska jag på middag och Laides Night med ett gäng sköna brudar, ska bli superkul! =) På söndag ska jag på "namn-givnings-fest" för en polares barn till Mr J.. Vad de hittar på nu för tiden! *hehe*

Men jag önskar er en skön helg utifall jag inte hinner blogga mer förrän den är slut!

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag ångrar att inte jag köpt några biljetter till årets Ladies Night. Har varit där två gånger innan och de är verkligen skoj=)

Postat av: Maja

Det var mycket snyggt du hade hittat på där. :) Den stickade tröjan från HM, var har du hittat bilden? Sökte på HMs sida men där fanns den inte. Tänkte om det gick att klicka hem den men det verkar kanske inte så?

2009-10-16 @ 23:43:55
Postat av: Linda

Anna: Ja det var riktigt bra! Kanske inte sensationellt, men bra! =)



Maja: Jga hittade den på H&Ms hemsida på nyheter. Tyvärr så fanns den inte i butik ännu.. =(

2009-10-19 @ 09:04:30
URL: http://trueblonde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

En go och glá 25-årig brud med ett stort intresse för mode, skönhet och hälsa. Nybliven Göteborgare. Älskar att shoppa mycket och ofta. Drömmer och inspireras av Haute Couture och dyra designerplagg. Lever för mina underbara vänner, mysiga hemmakvällar och vilda nätter ute!

lindisplace@
hotmail.com

RSS 0.91