The Vampire Diaries

Jag har börjat kolla på en ny serie på nätet som heter "The Vampire Diaries". Likt True Blood (som totalt fastnade för!) så handlar även denna serie som ni kanske redan har listat ut om vampyrer. Serien skiljer sig rätt mycket från True Blood, men är riktigt bra! Att de två manliga huvudrollsinnehavarna dessutom är grymt snygga gör ju inte det hela sämre precis! *hehe*


Jag har kollat på avsnitten på den
här sidan, men om de inte skulle kunna funka så söker ni bara på namnet + "stream" så hittar ni med största säkerhet ett gäng sidor som ni kan kolla serien på!





Kommentarer
Postat av: Julia Swalander

Snäll Hjälp mig och min pojkvän att vinna gratis resor hela vårterminen hos swebus express!

Jag och min pojkvän bor nästan 4timmar ifrån varandra med buss.

Och det blir alltså 400:- tur&retur för oss för en helg,

och med tanke på att vi träffas varje helg så blir dethär en hel del tillslut!

Så snälla hjälp nu både mig och min pojkvän att ta hem dehär så vi kan använda våra pengar till något annat än resa om månaderna också!<3

DIN RÖSTA ÄR GULDVÄRD!



Klicka bara på länkarna och rösta, klicka hellst på båda två!

Det går på mindre än 1minut!



http://www.studentresan.swebusexpress.se/?page_id=2&mid=49

http://www.studentresan.swebusexpress.se/?page_id=2&mid=54



... Och om du sedan vill ha ännu flera besökare till din blogg, länka mina bidrag på

din blogg åt mig så länkar jag dig på min blogg! :)

2009-11-12 @ 16:48:58
URL: http://juliaswalander.blogg.se/
Postat av: Ludde

Den där får man ta och kolla in, vampyrserier och filmer är fett bra! hihi:)

2009-11-13 @ 13:05:45
URL: http://anglars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

En go och glá 25-årig brud med ett stort intresse för mode, skönhet och hälsa. Nybliven Göteborgare. Älskar att shoppa mycket och ofta. Drömmer och inspireras av Haute Couture och dyra designerplagg. Lever för mina underbara vänner, mysiga hemmakvällar och vilda nätter ute!

lindisplace@
hotmail.com

RSS 0.91