Korv är gott! =)


Det bästa med julmarknader förutom julstämningen då är att man får provsmaka en massa goa grejer! =) Och näää, jag vet det kanske inte är så hälsosamt så här i svininfluensa tider, men åker man på det så åker man på det lixom och dessutom så smittar influensan mest genom att man "andas" på varandra och inte speciellt mycket genom att man tar på "saker"

Köpte jättegott färskt bröd och en kryddig och god spickekorv. Tänk att något så enkelt som en korvmacka med en massa smör kan vara så himla gott! Nu hänger korven i köket och gottar till sig. Enligt tanten som sålde den så blir den ännu godare om den hänger så i rumstemperatur i minst två veckor till. Men om jag känner mig själv rätt så kommer det inte att hänga så mycket korv kvar om två veckor, den kommer att vara uppäten! *hihi* Tanten sa oxå att den klarar sig fint i fem månder när den hänger så, låter skumt, men jag tror henne. =)

Kommentarer
Postat av: Hannah

Ja guud vad gott! var på julmarknad i torsdags och köpte gott bröd.. och idag ska vi åka igen.. får bli korv idag:) dina smörgåsar ser så goda ut!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

En go och glá 25-årig brud med ett stort intresse för mode, skönhet och hälsa. Nybliven Göteborgare. Älskar att shoppa mycket och ofta. Drömmer och inspireras av Haute Couture och dyra designerplagg. Lever för mina underbara vänner, mysiga hemmakvällar och vilda nätter ute!

lindisplace@
hotmail.com

RSS 0.91